Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Επιστολή από καθηγητές του ΠΑΜΕ: "Δεν είναι το 1821 αυτό που νομίζεις"


Σημείωση της Αντιεθνικιστικής Κίνησης:

Η οπτική γωνία ανάλυσης του ακόλουθου κειμένου δεν απηχεί απαραιτήτως τις απόψεις της Αντιεθνικιστικής Κίνησης.



 H ΕΠΙΣΤΟΛΗ.... 

Αγαπητέ μαθητή, μαθήτρια

Ίσως έχεις βαρεθεί να ακούς συνέχεια για επετείους και γιορτές, ειδικά σήμερα που η πολιτική της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, του συστήματος των εφοπλιστών, των επιχειρηματιών κάνουν επίθεση στη ζωή σου και στην οικογένειά σου. Κράτα όμως το εξής: ό,τι επίθεση και να σου κάνουν, δε θα σταματήσουν ποτέ να στοχεύουν στο μυαλό σου. Γι’ αυτό σου λένε ψέματα και μισές αλήθειες και για την 25η Μαρτίου, όπως κάνουν και για την 28η Οκτώβρη αλλά και για το Πολυτεχνείο.
Είναι ώρα να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους!

Δεν σου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι γιορτάζουμε την έναρξη της επανάστασης του 1821 στις 25η Μαρτίου ενώ ήδη στις 23 Μάρτη του 1821 η Καλαμάτα και άλλα μέρη της Πελοποννήσου είχαν απελευθερωθεί από τους Τούρκους;
Η απάντηση είναι ότι με διάταγμα του 1838, δηλαδή 13 χρόνια αργότερα, ορίσθηκε εθνική γιορτή η μέρα του Ευαγγελισμού για να ντύσουν την επανάσταση με θρησκευτικό μανδύα.


Όμως η επίσημη Εκκλησία δεν ήταν υπέρ της Επανάστασης. Όταν ο Παπαφλέσας συναντήθηκε με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό για να του πει ότι όλα ήταν έτοιμα για την επανάσταση, ο τελευταίος άρχισε να τον βρίζει ότι είναι απατεώνας. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός μάλιστα είχε πει: "Ας αφήσουμε τα παιδιά του Μωάμεθ να αποτελειώσουν τα παιδιά του Ροβεσπιέρου"!
Είναι ψέμα ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε πρώτος τη σημαία της επανάστασης του 1821. Τη σημαία στην Πάτρα την ύψωσε ο λαϊκός ηγέτης Παναγιώτης Καρατζάς, τον οποίο δολοφόνησαν οι Έλληνες πρόκριτοι της Πάτρας.
Τι σημαίνει αυτό;
Η επανάσταση του 1821 ήταν σύγκρουση με τον Οθωμανικό Δεσποτισμό και συνδέονταν με την απελευθέρωση. Όλοι οι Έλληνες δεν ήταν υπέρ της επανάστασης. Μάλιστα υπήρχαν Έλληνες που ήταν μέρος του Οθωμανικού Συστήματος εξουσίας.
Στην επανάσταση του 1821 δεν πήραν μέρος μόνο ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες το γένος. Πήραν μέρος, κατ' αρχήν, οι λεγόμενοι Φιλέλληνες, από το χώρο της Δυτικής Ευρώπης.
Εκτός από τους Φιλέλληνες, ωστόσο, πήραν μέρος στις Παραδουνάβιες Ηγεμονίες και Βλάχοι, Μολδαβοί, Βούλγαροι, Αλβανοί, Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Ούγγροι, Πολωνοί και άλλοι.
Ξέρεις άραγε ότι στα πλοία του Μιαούλη, το πλήρωμα δεν ήξερε καθόλου την ελληνική γλώσσα και ότι μιλούσε Αρβανίτικα;
Ξέρεις ότι οι επαναστάτες του 1821 δεν χωρίζανε το λαό σε Έλληνα και ξένο; Ο Ρήγας Φεραίος καλούσε Χριστιανούς και Τούρκους σε κοινό αγώνα για το γκρέμισμα της οθωμανικής κυριαρχίας και στη δημιουργία μιας Βαλκανικής Ομοσπονδίας.
Η επανάσταση του 1821 δεν ήταν θρησκευτικός πόλεμος, ξεσηκωμός των Χριστιανών κατά των Μωαμεθανών.
Ήρθαν στιγμές που Έλληνες και Τούρκοι πολέμησαν μαζί, εναντίον των Βενετών, των Ισπανών και του Πάπα (και αντίστροφα), προτιμώντας οι Έλληνες ραγιάδες την τουρκική από τη δυτικοευρωπαϊκή φεουδαρχία, αφού η τελευταία υπήρξε κατά πολύ σκληρότερη της τουρκικής.
Αλλά και οι Φιλέλληνες της Δυτικής Ευρώπης που συμμετείχαν στην επανάσταση του 1821, είχαν ταξικά κίνητρα: να κυριαρχήσουν τα ιδανικά και οι σκοποί της μεγάλης (αστικής) Γαλλικής Επανάστασης, ανεξάρτητα από το ότι υπήρχε και ο θαυμασμός τους για την αρχαία παιδεία. 
Όλα αυτά λοιπόν δεν θα στα πουν τα σχολικά βιβλία γιατί δεν θέλουν να ξέρεις τι είναι η επανάσταση για να βγάλεις τα σωστά συμπεράσματα για το σήμερα και τη ζωή σου.
Σου λέμε λοιπόν:
Στην επανάσταση του 1821 δεν ήταν όλοι οι Έλληνες μαζί γιατί είχε κοινωνικό χαρακτήρα.
Κάθε κοινωνική επανάσταση δίνει απάντηση στο ερώτημα: ποια τάξη θα είναι στην εξουσία.
Η επανάσταση είναι το όχημα για να προχωρήσει η κοινωνία μπροστά.
Σκέψου λοιπόν ότι σε όλη την Ευρώπη εκείνη την περίοδο ξεσπούσαν αστικές επαναστάσεις, δηλαδή επαναστάσεις που έβαζαν στόχο να φύγουν οι φεουδάρχες (κάτοχοι γης) από την εξουσία και να πάρουν την πολιτική εξουσία οι αστοί (κάτοχοι κεφαλαίου που εκμεταλλεύονται την ελεύθερη εργατική δύναμη).
Βγάλε τα συμπεράσματα σου για το σήμερα!
Σήμερα πρωτοπόρα κοινωνική δύναμη, δηλαδή αυτοί που μπορούν και θέλουν να φέρουν τα πάνω κάτω, είναι η εργατική τάξη. Η αστική τάξη είναι πια αντιδραστική. Το ξέρεις, το ζεις! Γι’ αυτό κάνει τέτοια επίθεση στη ζωή σου, γι’ αυτό στέλνει τα ΜΑΤ όταν αγωνίζεσαι, σε θέλει σύγχρονο σκλάβο με μισθό ψίχουλα, με ζωή χωρίς δικαιώματα
- Οι κοινωνίες χωρίζονται σε εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενους. Στο λαό και τους από πάνω. Η αντίθεσή τους δεν λύνεται με διάλογο αλλά με πάλη.
Κράτα το καλά: είτε στον αγώνα είτε στην υποταγή, ποτέ όλοι οι Έλληνες δεν ήταν μαζί!
Το 1940 κάποιοι έλεγαν, οι "Γερμανοί είναι φίλοι μας" και συνεργάστηκαν με τους φασίστες. Είναι οι πολιτικοί πατεράδες των σύγχρονων ναζιστών της Χρυσής Αυγής.
 Το 1940 κάποιοι έλεγαν ότι είναι τρέλα η αντίσταση. Σήμερα κάποιοι σε καλούν σε εθνική ομοψυχία για να βγούμε από την κρίση και εννοούν να θυσιάσεις τη ζωή και τα όνειρά σου για να σωθούν τα κέρδη της πλουτοκρατίας, του συστήματος τους! Κάποιοι άλλοι, μιλάνε για "κατοχή" από ξένα κράτη, για να κρύψουν τους Έλληνες επιχειρηματίες που πλουτίζουν από τον ιδρώτα των γονιών σου.
Την ιστορία τη γράφουν οι λαοί! Σήμερα είναι η δική σου σειρά.
Η πάλη για τις ανάγκες σου θα είναι σκληρή αλλά δίκαιη. Έτσι ήταν πάντα!
Οργάνωσε τον αγώνα σου για τα δικαιώματά σου, διάβασε και μάθε την αληθινή ιστορία του λαού και του τόπου σου. Αντάρτης-κλέφτης-παλικάρι, πάντα είναι ο ίδιος ο λαός.

Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

Η ακροδεξιά τρομοκρατία στην Ελλάδα στη μεταπολίτευση





Ο στενός συνεργάτης του ακροδεξιού Σαμαρά, ο Φαήλος Κρανηδιώτης – το φασιστοειδές που έδωσε το παρόν στην κηδεία του χουντικού Νίκου Ντερτιλή– υποστήριξε πως μετά τη μεταπολίτευση, «η τρομοκρατία αποτελεί μονοπώλιο της λεγόμενης επαναστατικής αριστεράς» και πως «δεν υπάρχει ακροδεξιά τρομοκρατία» μετά τη μεταπολίτευση.
Ας θυμηθούμε λοιπόν κάποια γεγονότα.

Τσεκούρια, βόμβες, μαχαίρια και δε συμμαζεύεται…



Η λίστα με την ακροδεξιά τρομοκρατία είναι τόσο μεγάλη, που δεν χωράει σ’ ένα άρθρο: Από βόμβα στον κινηματογράφο ΕΛΛΗ (11-03-1978) όπου τραυματίστηκαν 18 άνθρωποι –και ένας απ’ αυτούς έχασε τα δυο του πόδια–μέχρι και επιθέσεις στο Στέκι Μεταναστών στα Εξάρχεια (05-06-2012).
Εμείς θα αναφερθούμε σε κάποια συγκεκριμένα…

- Στις 31 Ιουλίου 1978, ανακοινώθηκε η σύλληψή του Νίκου Μιχαλολιάκου μαζί με άλλους για σειρά βομβιστικών ενεργειών στην Αθήνα, ενώ ταυτόχρονα καθαιρέθηκε από το βαθμό του αξιωματικού των ειδικών δυνάμεων. Αρχικά παραπέμφθηκε στον ανακριτή για παράβαση του νόμου 774/78 "περί καταστολής της τρομοκρατίας" σε βαθμό κακουργήματος. Με βούλευμα του δικαστικού συμβουλίου παραπέμφθηκε στο πενταμελές εφετείο για παράβαση του νόμου 495/76 "περί όπλων και εκρηκτικών υλών" ως ένοχος για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση μαζί με τους Α. Καλέντζη, Α. Πρωτοπαπά, Θ. Παπουτσά, Λ. Παξινόπουλο, Ν. Τσάμη, Ι. Γιαννόπουλο και "συντονιστή" τον λοχαγό Τζαβέλα. Μετά από μετατροπή της κατηγορίας σε πλημμέλημα, καταδικάστηκε σε φυλάκιση 13 μηνών.

- Στις 12 Μαΐου 1985 ο Μάκης Βορίδης μαζί με τους ομοϊδεάτες του από τη Νεολαία ΕΠΕΝ, επιτίθενται κατά αντιεξουσιαστών. Οι αντιεξουσιαστές διαδήλωναν στο κέντρο της Αθήνας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους πολιορκούμενους στο Χημείο συντρόφους τους. Στη στήλη «Ιός» της εφημερίδας Ελευθεροτυπία στις 9 Ιουνίου 2002 δημοσιεύτηκε φωτογραφία στην οποία διακρίνεται ο Μάκης Βορίδης κρατώντας αυτοσχέδιο τσεκούρι μαζί με οπλισμένους ομοϊδεάτες του.

- Στις 8.01.1991, στην Πάτρα, στελέχη της ΟΝΝΕΔ Πάτρας, με επικεφαλής τον τοπικό πρόεδρο της οργάνωσης Ιωάννη Καλαμπόκα, επιτίθενται οπλισμένοι κατά των μαθητών στην κατάληψη του Πολυκλαδικού Λυκείου, χωρίς όμως να επιτύχουν να διώξουν τους νέους. Το βράδυ, ομάδα καθηγητών και γονέων επιχειρεί να μπει στο κτίριο. Με το άνοιγμα της πόρτας τα μέλη της ΟΝΝΕΔ επιτίθενται στον κόσμο με σιδερολοστούς, καδρόνια και τσιμεντόλιθους. Ο καθηγητής μαθηματικών και μέλος του Εργατικού Αντι-ιμπεριαλιστικού Μετώπου (ΕΑΜ) Νίκος Τεμπονέρας, πέφτει θανάσιμα τραυματισμένος, με ανοιγμένο το κρανίο από το σιδερολοστό του Ι.Καλαμπόκα. Μεταφέρεται στο νοσοκομείο κλινικά νεκρός και το πρωί της 09.01.1991 παύουν όλες οι ζωτικές λειτουργίες του.

- Τον Ιούνη του 1998, δολοφονική επίθεση στον Δημήτρη Κουσουρή, μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της ΕΦΕΕ, από τα μέλη Χρυσής Αυγής, με επικεφαλή τον Αντώνη Ανδρουτσόπουλο (με ψευδώνυμο «Περίανδρος»).

- 24 Φλεβάρη 2009, επίθεση με χειροβομβίδα στα γραφεία του «Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα».

Και η λίστα συνεχίζει με παρόμοιες ενέργειες κατά αριστερών, δημοκρατών, μεταναστών κλπ.

Όσον αφορά τη Θράκη… και τη μειονότητα

Η Θράκη είναι ίσως η πρώτη περιοχή που έζησε την ακροδεξιά τρομοκρατία αμέσως μετά τη πτώση της χούντας,με το Κυπριακό. Την επόμενη μέρα της επέμβασης της Τουρκίας στην Κύπρο, συγκεκριμένοι παρακρατικοί ακροδεξιοί χαφιέδες, στην Κομοτηνή και στην Ξάνθη, άρχισαν να κυνηγάνε και να δέρνουν γυναίκες που φορούσαν μαντίλα, χοτζάδες με το σαρίκι αλλά κι όλους όσοι τολμούσαν να μιλήσουν την τουρκική γλώσσα στους δρόμους.

Ακολούθησε το πογκρόμ κατά της τουρκικής μειονότητας, στις 29 Γενάρη του 1990, κατά το οποίο λεηλατήθηκαν εκατοντάδες μαγαζιά μειονοτικών στην Κομοτηνή. Να τονίσουμε πως τότε Υπουργός Εξωτερικών ήταν ο ακροδεξιός Αντώνης Σαμαράς, που μια μέρα πριν το πογκρόμ βρισκόταν στην Κομοτηνή και πολλοί πιστεύουν πως ήταν ο οργανωτής του.

Και η τελευταία μεγάλη ακροδεξιά τρομοκρατία κατά των Τούρκων της Θράκης, έγινε το 1996 με τα γεγονότα στα Ίμια (Κάρντακ). Λεηλατήθηκαν πάλι δεκάδες μαγαζιά και καφενεία στις γειτονιές που κατοικούν κατά πλειοψηφία οι Τούρκοι, χτυπήθηκαν γυναίκες και ηλικιωμένοι στους δρόμους.

Σήμερα

Συνεχίζονται τρομοκρατικές μοτοπορείες χρυσαυγιτών στα μειονοτικά χώρια… Συνεχίζονται σπασίματα ταφοπλακών, οι εμπρησμοί των τζαμί κτλ. Η ακροδεξιά τρομοκρατία συνεχίζεται και σήμερα. Γίνονται επιθέσεις κατάτων μεταναστών, μειονοτικών, αριστερών, αντιεξουσιαστών καθημερινά.

Και το τραγικό είναι ότι οι μαχαιροβγάλτες, ο τσεκουράτοι, οι οργανωτές των πογκρόμ, είναι στη βουλή, και όχι εκεί που ανήκουν, δηλαδή στη φυλακή.

Τι είχε συμβεί στις 29-01-1990

Στις 29 Γενάρη του 1988, έγινε η μεγαλύτερη διαδήλωση στην ιστορία της μειονότητας στην Κομοτηνή.

Μετά την απόφαση του δικαστηρίου πως δεν υπάρχουν Τούρκοι στην Θράκη, οπότε δεν μπορεί να υπάρχουν και σύλλογοι με ονομασία «τουρκικός-η», χιλιάδες κόσμος διαδήλωσε φωνάζοντας «Είμαστε Τούρκοι». Η αστυνομία είχε κλείσει τους δρόμους για να μην κατεβαίνουν διαδηλωτές απ’ τα γύρω χωριά στο κέντρο της Κομοτηνής. Ξυλοκοπήθηκαν και τραυματίστηκαν πολλά άτομα, είχαμε και αρκετές συλλήψεις.

Δύο χρόνια μετά, οι μειονοτικοί είχαν πάρει απόφαση να κάνουν μια θρησκευτική τελετή (μεβλίτ) για την επέτειο της «εξέγερσης» του ’88, ενώ ο Μητροπολίτης καλούσε σε αντιδιαδήλωση.

Δύο μέρες πριν το πογκρόμ, ένας σχιζοφρενής μειονοτικός, στο Νοσοκομείο της Κομοτηνής, χτύπησε με σκαμπό έναν χριστιανό - εν ονόματι Σολακίδης. (Εδώ πρέπει να τονίσω πως ο μειονοτικός μετά βρέθηκε κρεμασμένος στο κρατητήριο της αστυνομίας!!!)

Στις 29 Γενάρη του 1990, αφού πρώτα το πρωί –οργανωμένα– είχαν μεταφερθεί άτομα από Καβάλα, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη κλπ, με τα λεωφορεία, ο τοπικός τύπος, άρχισε να μεταδίδει ειδήσεις πως «ο κ. Σολακίδης που είχε χτυπηθεί από πράκτορα του Αχμέτ Σαδίκ (ανεξάρτητος μειονοτικός βουλευτής της Ροδόπης), έχει πεθάνει» - ενώ θα πέθαινε μετά από 5 ημέρες…

Μαζεύτηκε λοιπόν το οργανωμένο παρακράτος και άρχισε να λεηλατεί τα μαγαζιά μειονοτικών (ενώ οι Έλληνες για να μην λεηλατηθούν τα δικά τους μαγαζιά, είχαν κρεμάσει χαρτιά πως το μαγαζί είναι «ελληνικό»), να δέρνουν όποιον μειονοτικό βρουν μπροστά τους κλπ.

Είχανε γράψει στους τοίχους, πως αυτό το πογκρόμ, είναι η απάντηση στο πογκρόμ του ’55 που είχε γίνει στην Ιστανμπούλ, ενάντια στους Έλληνες.

Μουσταφά ΤΣΟΛΑΚ